bavaria-yard

Apie tai, kad Vokeitijos jachtų gamintojai „Bavaria“ ketina pirkti ar net nusipirko prancūzus „Dufour“ ir italus „Grand Soilel“, jachtinio verslo pasaulyje kalbama jau kurį laiką.

Atrodo, kad greitai vyksiančioje Paryžiaus laivų parodoje apie tai bus pranešta oficialiai.

Neprastas apetitas vokiečių konkurentus supirkti. Visos trys kompanijos panašios amžiumi (35-40 metų) ir gaminiais – populiariomis, nebrangiomis (sąlyginiai) madingų dydžių (27-33, 35-37, 40-48, 54-56 pėdų ilgio) kruizinėmis jachtomis.

Visos jos jei ne vienodos, tai labai panašios.

Dar vokiečiai galėtų akį į savo atstovybę Klaipėdoje užmesti. Kažkas ten ne taip.

O tai, kad neva „Bavaria“ yra prastos kokybės jachtos, nesiimčiau tvirtinti, kaip kad pas mus madinga.

Kaip ir visos vidutinės klasės dažniausiai čarteriui gaminamos jachtos, jos neprivalo atitikti įnoringų reikalavimu, užteks, kas saugumo reikalavimus atitinka.


4 Comments

artas · 2010/11/25 at 10:36

Bavaras yra bavaras. Laivai nera prastos kokybes – tai faktas, tik sunkus. Europieciam kurie daugiau motoruoja nuo marinos iki marinos, pats tas. Tas pat ir su Hanse laivais. Jei norisi paburiuoti su “bačkom” kaip dar vadina, tai tinka Kroatuose- Elan, Graikuose- Ocean Star, Ispanuose galima paimti ir RO tipo laivus. Na o tas BENE TAU tinka visur.

Šarūnas · 2010/11/25 at 11:34

“Bavaria” apetitas susipirkt konkurentus tampa labai gerai suprantamas, kuomet užmeti akį į kokią skilty rinkoje sudaro jų pardavimai. O kas dėl kokybės, tai Bavaria standartai yra pakankamai aukšti (ypač palyginus su, minėtom Hanse jachtom, kurias iš mano patirties keikia dauguma ir ne be priežasties – medžiagų ir pagaminimo kokybė tragiška), tačiau jachtos išlieka pakankamai pigios, mat vokiečiai labai yra sumažinę kaštus gamybos kuomet kadaise gudriai investavo į automatizuotą konvejerį ( http://www.youtube.com/watch?v=GIciQXXkd4Q ). Net skylutės varžtms aplink iliuminatorius ir tos užprogramuoto kompiuterio darbas. Vienintelis trūkumas yra gal pačioje korpuso gamyboje – Bavaria naudoja stiklo audinio, sukapoto ir sumaišyto su derva, purškimą ant jau paruošto šablono. Čia vienas iš silpnesnių korpuso medžiagos varintų struktūriškai, bet ko gero pigiausias. Būtent todėl pats laivas ir yra toks sunkus, palyginus su kokio svorio jachta galėtų būti, jei būtų naudojamos šiek tiek brangesnės technologijos.

pamusalas · 2010/11/25 at 22:21

Gerbiamieji nustokite kalbėti nepateikdami argumentų. Kažkur nepublikuotų http://www.vejopamušalai.lt tekstų šiukšlyne voliojasi sąrašas nuorodų į įvairius šaltinius aprašančius Bavaria nelaimingus atsitikimus. Teksto nerandu, bet va greita google paieška atrodo štai ką http://www.sailing.hu/galeriak/versenyek_esemenyek_2005/mira_mare_kupa/2/ . Tekstai vengriški, bet jie kam labai įdomu pasikapsčius galima rasti ir vertimų į anglų kalbą.
Aš gal nieko apie jachtų konstrukcija nesuprantu, bet Bavaria jei jachta apibrėšime, kaip pramoginį laivą skirta plaukioti su burėmis į šį apibrėžimą ji ne tiks. Pradedant tuo, kad konstrukciniai mazgai neatitinka reikalavimu (reta Bavaria atitinka iso A ir B plaukiojimo kategorijai keliamus reikalavimus), žmogus iš neturėjimo ką veikti pervertęs “Principles of Yacht Design” supras apie ką noriu pasakyt.

Nagrinėjant kažkurios bavarijos pirkimo pasiūlyma užkliuvo tai, kad gamintojo siūlomos didžiausios gervės yra dviejomis pakopomis per mažos.

Apie gamybos liniją net nepradėsiu kalbėt. Nereikšmingus mazgus (kaip pavyzdžiui falškyliai) gaminti Bavaria samdo rangovus, o šie subrangovus, o šie…sąrašas tęsiasi be galo. Tampa nebeaišku, kas kokioje jachtos vietoje darosi.

Bavarijos bėda ne gamybos kultūra, o tikslinė rinka. Akivaizdu, kad didžioji dalis buriuotojų grabe matė visas šias jūrines savybes, konstrukcijas ir t.t.

Rokas Arbušis atsakė:

@pamusalas,
Argumentuota.
Matai, kolega, “nesiimčiau tvirtinti” nėra teiginys,kuriam pagrįsti reikia faktų, tai nuomonė.
Po šios vasaros vienos “Delphia” jachtos istorijos Pilies uoste ir šios kompanijos atstovų pasakojimų, nesiimčiau tvirtinti nei dėl vieno šio segmento jachtų gamintojo kokybės.
O dėl gervių tai gali būti marketinginis triukas: nori normalių — mokėk pinigą. Teko su tuo susidurti derantis dėl jachtų su kai kuriais gamintojais.

Comments are closed.