Groupama G70 crop Lorent

„Vėjo pamušalai“ skelbia , kad jų ir jų skaitytojų nuomone, regata „Volvo Ocean Race“ — svarbiausias praėjusių metų įvykis.

„Ant bangos“ tam pritaria visomis keturiomis. Ta proga keletas aktualijų iš VOR „fronto“, nes jau aiškėja būsimos regatos kontūrai – įgulos, uostai.

Jau anksčiau skelbta, kad į 2011-2012 metų regatą įsitraukia (grįžta) prancūzai. Nusipirkę praėjusios regatos nugalėtoją, jachtą „Ericsson 4“, jie ją pervadino „Groupama 70“ ir tai bus treniruočių laivas.

Šio sindikato trimaranas „Grupama 3“ šiuo metu plaukia netoli (arba jau aplenkė) Horno ragą – prancūzo škiperio Franck Cammas įgula gerina plaukimo aplink pasaulį rekordą ir siekia Žiulio Verno trofėjaus („Jules Verne trophy“).

Artėjančiai regatai „Groupama“ sindikatas statosi naują laivą, kuris vadinsis „Groupama 4“.

Dar anksčiau buvo skelbta, kad dalyvavimą VOR regatoje patvirtino Italijos buriuotojai. Preliminarus Giovanni Soldini vadovaujamos komandos pavadinimas „Italia 70“.

Tuo tarpu sindikato „Emirates Team New Zealand“  vadovai priėmė sprendimą nedalyvauti VOR regatoje, nors anksčiau buvo išreiškę tokį ketinimą. Komandos vadovai ir rėmėjai turi kitų tikslų ir planų.

ETNZ dalyvaus TP52 jachtų regatose ir Louis Vuitton Trophy , nors neabejojama, kad pagrindinis jų siekis – atsivėrusi galimybę mesti iššūkį „Amerikos taurės“ („America’s Cup“) nugalėtojams — JAV sindikatui „BMW Oracle Racing“  .

Teigiama, kad „kivių“ pasitraukimas nenulems VOR vadovų sprendimų renkantis uostus. Bet beveik neabejojama, jog Oklendas nekandidatuos į uostus, priimsiančius VOR dalyvius.

O šią savaitę jau paaiškėjo naujausi VOR regatos uostai. Pirminiame etape dėl teisės priimti varžybų dalyvius varžėsi 34 Europos uostai, po atrankos jų liko 15.

Transatlantinio etapo finišas vyks Portugalijos sostinėje Lisabonoje. Tai pirmas kartais, kai šis uostas priims tokias varžybas.

Priešpaskutinio regatos etapo, kuris startuoja Lisabonoje, finišas vyks Prancūzijos miestas Loriente. Ta proga uoste pirmą kartą viešai su burėmis plaukė jachta „Groupama 70“ (nuotraukoje).

Pirmasis uostas, apie kurio dalyvavimą regatoje buvo pranešta, yra Keiptaunas. Sunku įsivaizduoti vandenynų lenktynes aplink Žemę be šio uosto.


5 Comments

Darijus · 03/05/2010 at 12:34 AM

Sveikinam šių namų šeimininką vėl tapusiu vienu iš geriausiai prižiūrinčių savo svetainę
(pagal pamušalus). Sėkmės Rokuti. Malonu jog ir Minija.com neatsiliko.

Rokas Arbušis atsakė:

@Darijus,
ačiū ačiū, bičiuli :)

orandzh · 03/05/2010 at 8:51 AM

tikriausiai per neatidumą išėjo toks netikslumas, tačiau groupamos ex ericsson’as ne tik treniruočių laivas, o vienas iš 2 šios komandos laivų, dalyvausiančių volvo ocean. pagal taisyklių pakeitimus, komandoms leidžiama statytis tik po vieną naują laivą. taip tikimasi šiek tiek sumažinti biudžetus ir padidinti konkurencingumą. dėl naujų pakeitimų praėjusios laidos laivai turi net ir tam tikrų pranašumų (didesnis kilio svoris), tad nenustebčiau jei sėkmingai pasirodytų :)

Rokas Arbušis atsakė:

@orandzh,
gali būti. nors oficialioje info minima tik tai, kad G startuose dvejose VOR regatose, apie du laivus nemačiau ar pražiopsojau.
pasufleruok nuorodą.

orandzh · 03/05/2010 at 1:42 PM

ko gero pats būsiu paskubėjęs. tokią išvadą susidariau labiau iš naujų volvo ocena race taisyklių analizės, o ne iš groupama pranešimų. tiegsiog:
“The limit of the construction of only one new boat per team is a new feature; however, a team is permitted to campaign an additional second generation boat.

There is a total ban on two-boat testing and if a single-boat team is using a separate second generation training boat during 2010, which they do not enter in the event, the team is limited to only 110 sailing days during 2010.”

kažkaip atrodo prabanga pirkti ericsson 4 tokiam pasitreniravimui, bet aišku paleisti 2 laivų kampaniją dar didesnė prabanga :D

Comments are closed.