KMR 2010 344

Vieno žmogaus galios variklis. O ar tokie neuždrausti varžybų metu, net jei reikia nuo seklumos nusistumti?

Kaip kad šioje cuorefocoso (b/j „Baraka“) darytoje nuotraukoje Kuršių marių regatos metu.

Categories: Buriavimas

2 Comments

Storas · 08/20/2010 at 11:08 AM

Ir man įdomu, ar nedraudžiama nusistūminėti nuo seklumos, nes šios KMR metu kaip tą teko daryti. Užsimiršta kai kurios taisyklės, su kuriomis tenka retai susidurti. Reikės įsigyti naujausią knygutę. Šiaip to drausti gal ir nereikėtų, nes ką daryt, jeigu dėl silpno vėjo burių pagalbos nueiti nuo seklumos neužtenka, o su futštoku ir spinakergiku nusistumt nepavyksta? Juk neprašysi, kad kas nors su varikliu nutemptų, o savo gi juo labiau nejungsi. Ir šiaip, juk jau pats užsėdimas ant seklumos yra nemažas praradimas varžybose, nes kiti juk plaukia į priekį tuo metu. Kad ir kaip stipriai pavyktų laivą nustumti nuo seklumos rankomis, vis tiek “į pliusą” neišeisi, todėl manau, kad draudimas nusistūminėti būtų, arba yra (jei yra) nelogiškas.
Šiais metais sėdėjome ant seklumos visas 7 minutes. Šiupėlį pavykdavo nustumt daugiausiai per minutę (o tai didelis laiko praradimas nulinėje grupėje), o bavarija tai ne juokas, visgi ~7,5 t.
Jeigu tai draudžiama, tada reikėtų drausti ir narpliotis iš tinklų. Užsėdai ir lauk, kol tie brakonieriai pasirodys :)

Rokas Arbušis atsakė:

@Storas,

nepažadu, bet nutaikęs momentą ketinu pagvildentį temą. ir pačiam smalsu.

Comments are closed.