Šiuos buriuotojus iš video galima pavadinti bepročiais. Kalbant tolerantiškai — drąsuoliais.

Sunku suprasti, kas verčia tiek rizikuoti. Namų ilgesys? Baigėsi jachtos nuomos laikas? Audra dar stiprės? Sužeistas įgulos narys?

O gal tiesiog įprasta šios jachtos įgulai (škiperiui) taip švartuotis ir uostelio vartai neatrodo per maži net esant tokiam bangavimui ir vėjui.

Dažnai uosto vartai siauri atrodo, kuomet reikia į juos įplaukti.

P.S. Sako, jog čia kažkuriame Borholmo salos uostelyje. Nors vėliavos nematyti, bet veikiausiai tai lenkai su Lenkijos „Delphia“ statyklos jachta.

UPD: Paskaičius komentarus prie video, panašu, kad čia lenkai iš Gdansko. Ir jachtos registracijos raidės (POL) ryškiai matyti.

Pritarčiau vienam komentarui: „Not a good captain just one fucking lucky polish sailor“.


16 Comments

robertas · 11/07/2010 at 7:31 PM

pfffffff….. jai suburem iplauktu tai dar nieko, bet su varikliu… nusivyliau.

boa · 11/07/2010 at 8:13 PM

bepročiai. ant tokios bangos su varikliu per mažai greičio, todėl tampa nenuspėjama jachtos trajektorija. tas pats, kaip ir per mažu greičiu plaukt su varikliu su šoniniu vėju – be greičio į šoną paplauksi tik už poros korpusų priekyje.

Deivis atsakė:

@boa, Nieko sau per mažas greitis, man pasirodė, kad nuo bangos pro vartus įmovė kaip su turbina. :D

boa atsakė:

@Deivis, per mažas jachtos greitis vandens atžvilgiu – ją neša, o ne ji plaukia. O kai ją neša, ji yra nevaldoma.

audrius atsakė:

@boa,

O man pasirodė, kad pagreitis nuo bangos ne natūralus (nevaldomas), o variklinis? Gal galingas variklis su trijų menčių sraigtu ir “gazas-dugnas” tinkamu momentu?

One fucking crazy-brave-lucky polish sailor…

boa atsakė:

@audrius, gali būt visaip (manau, kad buvo ir variklio pagreitis, bet jis nebus didesnis nei nuo bangos slystančio laivo greitis), bet jei atsakyt į klausimą, tai jie bepročiai.
nors ar nedaryčiau taip pats – klausimas.

Arturas · 11/07/2010 at 11:49 PM

Čia lenkai. Baltijoje su tokiais gelbėjimo ratais plaukioja tik jie ir rusai. Bet rusai atpuola, nes pavadinimas užrašytas ne kirilica (Cedar).

Rokas Arbušis atsakė:

@Arturas,
teko matyti su lotyniškais rašmenimis užrašytais pavadinimais ir Rusijos jachtų
bet čia lenkai: stabdant pakadriui, galima ir jachtos registracijos raides POL ir numerį pamatyti

..........g · 11/08/2010 at 1:46 AM

verchai

Deivis · 11/08/2010 at 8:29 AM

“Bepročiai ar drąsūs?” O gal “Drąsūs bepročiai!”

artas · 11/08/2010 at 11:02 AM

turejo vyrai dvi galimybes: prigerti jūros vandens arba lipti i krantą- “ugninio” vandens. Kdangi čia lenkai, aisku pasirinktas antras variantas. O kad tikrai pataikytu i vartus, “kamikadze” ant bako nuvarė.

artas · 11/08/2010 at 11:13 AM

eilini karta lenkai danus pakraupino…

Storas · 11/08/2010 at 12:56 PM

Taigi viskas aišku, kaukolinis baigėsi :).
O jei rimtai, tai slabakais jų nepavadinsi. Manau, kad variklis buvo pasirinktas dėl to, kad lyg ir mažoka vietos burių nuleidimui. Sakysite, kad stakselį susivynioti su furleksu daug laiko nereikia, bet prie tokių sąlygų vienu stakseliu plaukti rizikinga, reikalingas ir grotas, net jei jį reikėtų surifuoti iki paskutinio rifo. Ir reik manyt, kad jie pro tuos vartus ėjo ne pirmą kartą, nes nežinant vidinės uostelio situacijos tai jau turbūt niekas nesiryžtų pro tuos vartus eit :)

Storas · 11/08/2010 at 1:01 PM

Pasižiūrėjau dar kartą. Pasirodo, ten grotas suvyniojamas į stiebo vidų. Bet tada nėr kaip rifuot groto, o mažesnio jie gal neturėjo. Bet vis tiek kieta chebra. Ko tik nepadarysi, kad gaut alkoholio :)

bitlas · 11/09/2010 at 12:22 AM

che chre che

jurga · 11/09/2010 at 10:07 PM

manyciau tikintys savimi ir savo laivu… jokios panikos ant denio :-)

Comments are closed.