Žurnalistų regata – puiki reklama buriavimui
Toks paprastas būdas (nors negali sakyti, kad nieko nekainuoja), reklamuoti buriavimą – surengti žurnalistų regatą. Regis, vieni pirmųjų žurnalistus į savo laivus pasikvietė RS-280 jachtų klasės buriuotojai.
Ne vienas plunksnagraužys ar gerų kadrų medžiotojas, plaukęs jachta, ne tik pamatė, kad ir be krepšinio dar yra kitų sporto šakų, bet ir rimtai užsikrėtė buriavimu, nuolat klausinėdami „kada plauksim?“.
Praėjusį savaitgalį baigėsi dar viena žurnalistų regata, kurioje pergalę skynė „Lietuvos ryto“ (iš čia ir vaizdelis) komanda, plaukusi jachta „Arabela“. Pasak regatos rengėjų, „nugalėtojas beveik buvo aiškus jau po antrojo etapo, o kaip ir tikėtasi, trečiąjį etapą, laimėjusi du plaukimus iš trijų, nugalėjo „Arabela“, kurios kapitonas Raimondas Šiugždinis“.
Įtempta kova tarp beveik visų likusių komandų vyko dėl likusių prizinių vietų. Po antrojo etapo aiškių pretendentų į šias pozicijas nebuvo. Todėl kiekviena komanda labai stengėsi laimėti visus tris suplanuotus plaukimus.
Po įtemptų varžybų antroji vieta žurnalistų regatoje atiteko televizijos TV3 komandai, plaukusiai jachta „Hornas“ (kapitonas Šarūnas Abraitis), trečiąją vietą iškovojo dienraščio „Kauno diena“ komanda, su jachta „Alfeta“, kuriai vadovauja kapitonas Aidas Margis.
8 Comments
Deivis · 10/06/2009 at 10:22 AM
RS-280 tai kaip suprantu nacionalinė jachtų klasė, nes apie ja nieko neradau užsienietiškuose tinklapiuose, o lietuviška spauda net mirga apie regatas šia klase?!?!? Gal kas gali daugiau papasakoti apie šią klasę? Kada tokia klasė atsirado, kas autorius ir pan? Gal yra koks straipsnis apie šią klasę?
Giedrius atsakė:
October 6th, 2009 at 11:18 AM
@Deivis, gal todėl kad šios jachtos jai neklystu yra suprojektuotos ir pagamintos lietuvių. Jai klystu tai mane pataysys didesne buriavimo patirtį turintys :). http://www.plastolitas.lt/jachtos.html
Paulius · 10/06/2009 at 11:27 AM
RS-280 klasę įkūrė laivų gamintojai Raimondas Šiugždinis ir Saulius Pajarskas. Jie taip pat yra gerai žinomi LT buriuotojai.
RS-280 pavadinimo kilmė – Raimundas + Saulius – 280.
RS-280 jachtos yra sukurtos ir gaminamos Kaune. Šią jachtų klasę galima pelnytai vadinti nacionaline jachtų klase. Tai greičiausios Lietuvoje kreiserinės sportinės jachtos, galima teigti, kad tai Lietuvos buriavimo „FORMULĖ-1“. RS-280 konstrukcija pritaikyta varžyboms, tačiau ir turistiniai pasiplaukiojimai neprailgsta. Tai lemia didelis jachtų greitis ir įspūdingas manevringumas. RS280 čempionate dalyvauja 10 tokių jachtų.
Pagrindinės RS-280 charekteristikos:
Jachtos ilgis – 8.30 m, Plotis – 2.74 m.
Svoris – 1800 Kg
Buringumas – prieš vėją/pavėjui 76/109 m2,
Įgulą sudaro –5-6 žmonės
Vidutinis kreiserinis greitis pavėjiniu kursu – 11 mazgų
Deivis atsakė:
October 6th, 2009 at 1:10 PM
@Paulius, Taip ir maniau, kad tai yra LT kūryba, nes kaip minėjau kitomis kalbomis visai nieko neaptikau. Lietuviškai daug apie pačią regatą, bet nieko apie kilmę (na tik tiek, kad Plastolita gamina) :). Dėkui kur kas aiškiau.
baraka · 10/06/2009 at 12:42 PM
Gerai skamba – “vidutinis kreiserinis greitis pavėjiniu kursu”. Man rodos tiksliau būtų pasakyt “link Rumšiškių”…
Ir buringumas prieš vėją įspūdingas – 76 kvadratai. Pavėjui – irgi ne mažiau įspūdingas, nors kiek žinau, spinčius apie 70 kvadratų bus… Reiktų korekcijų, ponai.
bitlas · 10/06/2009 at 3:13 PM
na dar reiktu pamineti kad
gaminant shi projekta kiek nusiziureta nuo kiek mazesnes lenku jachtos o toji buvo vel nusiziureta
kita beda pereinant prie orc club matavimo siems laivams iskyla problemu nes jie nera registruoti tarptautiniame registra t.y neturi korpuso matavimu
siaip dziugu kai lt turi mono klase
nors pikti liezuviai plaka apie vis kintanciu parametrus tarkim latviu Ra ir Raganosis
bitlas · 10/06/2009 at 3:14 PM
ir dar
greiciausia siuo
metu arcembautas 35 JigiJigi
Dusia · 10/06/2009 at 3:56 PM
Hola,
Gal Paulius norejo pasakyti “greiciausios Lietuvoje pagamintos” ;)
Del vieno sutinku – zmones, kurie daro RS klases promo, daro tai pakankamai gerai, is ten ir gimsta zurnalistu regatos, padidintas demesys per kasmetines KMR ir t.t.
Problema kita, kad savo balose taip ir liksime tik sau zinomi su sia klase, vyrams reiktu sesti i normalius greitus laivus (galimybiu tam turi daugiau nei reikia) ir parodyti platesniam pasauliui (pradedant rimtom varzybom Baltijoje), ka sugeba. Speju, kad patys nustebtume aukstais rezultatais.
Comments are closed.